Tuesday, August 2, 2011

Shawl vs Pashmina Ramadhan

Fuhh..
Tak sampai dua jam lagi kita akan berbuka..
Korang semua masak apa?
Ayam goreng?
Ayam panggang?
Ke korang beli je kat pasar..
Beli ayam percik?
Sambal ayam?


Upsss..
Apesal semua ayam..
Kurangkan makan ayam ea pada yang mahu diet..
Haha..


Actually..
Sekarang nih berlambak giler shawl..
Tak kesah la kat kedai ke uptown ke butik ke..
Macammacam design shawl ada kan..
Yang terang ..
Yang mengerlip..



Macam shawl nih..
Walaupun tak mengelip mana..
Tapi aku suka shawl jenis abstrak..
Kebetulan warna hijau yang amat sesuai dengan design abstrak nih..
Boleh tak belanja aku?
RM 16 je..
Hehe..



Pashmina pulak..
Aku pernah dengar orang kata pashmina macam kain langsirr..
Owhh..kejam gila orang tu kan..
Tapi betol jugak..
Mula mula nak lilit pashmina jenuh jugakla..
Bukaan bidang sangat besar oke..
Jom usha pashmina pulak..
























sumber gambar : Khaylaa Hijab

Sebenarnya..
Aku tak pernah pakai pashmina bila keluar..
Tapi da cubacuba la pakai kan..
Tu yang jenuh nak main lilitlilit...

Design pashmina nih cantek kan..
Colour pon garang..Nice!!.
Ntah kenapa aku lebih tertarik dengan warna yang garang macam merah, oren..




Ha, hijau lagi..
Tadi kata suka warna garang..
La ni, aura hijau pulak menarik perhatian..
Hahaha...
Tapi kan..
Tapi kan..
Hanya mampu pandang dari jauh je la..
Belom pernah cuba beli di Khayla Hijab nih..
Mungkin satu masa ongkos da masuk bolehla memborong..
Hehe..
Tapi mesti design ni da tak da kan..
Sob sob..
Harus kawal nafsu membeli nih..



p/s ; oke lah mau sediakan juadah. nanti ada masa aku nak promote shawl n pashmina yang selalu aku borong.. hehe.. SELAMAT BERBUKA ea kawankawan blogger ;D

1 comment:

mac said...

kalau pashima wajib ea ada jurai2 tu ...hihi
padan la mcm kaen langsir ..
silap2 t mak awk g buat alas meje ...
heheh..kan2 ??

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK