Saturday, September 3, 2011

Alamak..Churp Churp dah lain...! Perbezaan Churp churp dan Says.my








Churp churp..Korang pernah dengar tak nama tuu..Alaa..Churp churp ..Adik beradik nuffnang gak la..Tak pernah dengar? Google ekk...Memang dah lama sangat la tak bukak churpchurp ni..Padahal nuffnang bukak tapi churp churp tak bukak..Aku malas nak amek kesah pasal churp churp ni sebab lambat la earning nya..Huhu..




Antara churp churp dengan says.my aku lebih suka says.my..Lebih friendly..Lepas tu ada survey..Aku suka jawab survey..Paling banyak survey aku dapat RM2.00 dan paling sikit RM0.50..Tapi..says.my pon lama kot tak bukak..HUHU...




Churp churp ni aku tengok dah macam banyak pembaharuan je..Macamana mau start balik nih? Hmmmm...Pikir dulu ar...Da lah lambat earning..Hmmmmm....Even lambat sebenarnya aku yang tak aktif..Kalau aktif cepat je kot korang dapat earning tuhhhhh..Haha..Kene rajen la kawann :)




Mana-mana blogger yang belom join Churp churp..Meh la dafta kat SINI .. Free of Charge jeeeeeeee..Janji earning masuk yang penting kene RAJIN la kaaaannnn ... HEHE.. Good Luckk...











p/s : tak nak menghitung hari masuk sem..huhu





No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK