Friday, March 30, 2012

PROTON PREVE SETANDING TOYOTA DAN HONDA? RM 78,500 WOW !


Kereta Proton Preve setanding dengan Kereta Toyota dan Kereta Honda?






Ternyata ini satu kenyataan? Persoalan? atau kemungkinan?





Anda tentukan dan anda nilai mengikut kebijaksanaan akal waras :)



Cuma dari segi harganya RM 78,500 tu mungkin aku akan menambahkan kesabaran untuk mendapatkan sebuah Honda City jika dibandingkan dengan Proton Preve nih..


Bukan aku nak kata anti PROTON, selayaknya kita berbangga dengan jenama kereta keluaran Malaysia.. Tapi mungkin bagi aku, even dah kerja nanti PROTON bukanlah jenama pilihan aku..


Mintak maafla.. Bukan tak nak sokong barang buatan Malaysia.. Tapiii.. Banyaknya tapiii.. Hehe..Aku tetap setia pada diaaaaaaaaaa





Perkenalkan my future ENCIK MC .. kih2..
Nak jugak warna turqoiseeee or baby blueeeeee
Sweet kan ;p




3 comments:

Ca Ezah said...

memang comel~ :)

cik violet said...

@ Ca Cik Duyung : hehe

cik violet said...

@ Mr Lonely : yg mane 1 nice? :)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK