Thursday, June 14, 2012

Portugal vs Denmark 3-2 #EURO2012

Hari ni memang giler.. Sebab rasa malas buat kerja , aku nekad untuk tengok bola sempena EURO 2012.. Kebetulan my handsome beraksi pulak.. Memey galak la anak mata ni celik dengan terang benderang wooo..


Siapa lagi my handsome tu Christiano Ronaldo my CR la.. Haha.. Owh.. Sila gelii sekarangg.. Ada hati nak menggedik dengan pemain bola obersea.. Dia pandang kau pon tidakkk .. #pity me..





Serius aku tengok.. Mula Pepe gol minit ke 24.. CR banyak giler lepaskan peluang.. Ada satu masa tu dia sorang aja depan pintu gol.. Mungkin over confident sampai bola tu tak nak masuk gol kot.. Adoii.. Bengang giler dengan my CR nih.. Penat aku praktis dia.. #Eh..



Nasib Helder Postiga dapat cover kecuaian CR.. Dah tu plak, DENMARK seri dengan PORTUGAL 2-2.. Arghh.. Time ni dah jiwa kacau.. Semua gara CR la nihhh.. Tapi tapi .. Nasib baik ada lagi sorang penyelamat.. Varela menyumbatkan gol saat-saat akhir.. Love you la Varelaa.. #Erkk.. Muntah hijau..


Jadi pengulas sukan aku malam ni.. Sementara tunggu Netherlands vs Germany update blog jap isi masa terluangg.. Hoii.. Patut ni time tidur.. Tak apelah hari ni je..



Bruno Alves with Nicklas Bendtner

Macam-macam reaksi.





Dah la mau out.
Fokus next game.

Ceh. Takut dorang yang fokus kat aku.
#Tidur.
Hehe..



No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK