Sunday, August 12, 2012

Promosi VCO Raya akan tiba. Support me yaw!

MasyaAllah. Ramadhan hampir meninggalkan kita. Sedar tak sedar. Kita di realiti ea. Bukan di fantasi. Kepada yg masih terasa diri di fantasi, sila lah kembali ke pangkal jalan ;D


Bukan nak merungut dalam bulan Ramadhan ni. Cuma sedikit keluh. Aku tak tahulah sama ada masalah line @ masalah komputer @ masalah modem @ masalah soket .. Semuanya jadi lembap.. Bila jadi lembap, aku agak sedikit down .. Huhu..


Serius.. Down kadang kadang memang bersebab .. Dan kadang kadang ia tak bersebab pon.. Mungkin fitrtah wanita.. Back to title.. Aku down sebab aku tak boleh promote VCO / Collagen etc .. Ini harian aku setelah kembali ke zaman penanam anggur..


Aku tanam anggur hasil yg aku dapat ialah VCO -> Virgin Coconut Oil & Collagen .. Korang semua dah tahu kan apa function VCO , Collagen ? Apa kelebihan dia.. Mana yg belum tahu, sila pm sy DISINI ...


Aku nak buat promosi untuk raya.. Tapi tak sempat lagi.. Tengokla line sedut siput pon lagi laju dari kelajuan line yg macam hampas ni.. Huh!



Nak dapat kulit flawless, sehat, gebu macam akak CPM HONEY NURHALIZA ?? Merangkap kakak kepada blogger terkenal, IRINE NADIA MARCELLO ??



Jawapannya : VCO + COLLAGEN + MINUM AIR yg banyak..


Macamana nak dapatkan VCO / COLLAGEN niii??


Boleh pm sy di acc facebook DISINI
Atau boleh COD VCO / COLLAGEN di area :

- Shah Alam
- Jalan Kebun
- Kota Kemuning
- Johan Setia


Boleh text hotline seperti dalam gambar ea.
Terima kasih 

:)




p/s : Kadang kadang kita akan down tanpa sebab. Wish me luck !!



Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK