Thursday, January 10, 2013

You atau kau ?


Hai hai hai.. Bulan Januari sudah.. Tahun baru sudah.. Sudah 10 hari kita meniti tahun 2013 .. Sepanjang 10 hari, apa yang kita sudah buat? Jom checklist dan audit diri masing-masing..


Terasa cepat sangat masa bergerak sepanjang 2013 .. Tak sempat pon nak toleh belakang lagi.. Apa jua yang terjadi, kita jangan pandang belakang kalau ia menyakitkan.. Pandanglah ke hadapan.. Pasti ada sinar.. Dan aku nampak sinar cahaya itu macam malu-malu nak muncul ...


Aku tahu, tak ramai yang ada bila kadang-kadang kita sangat perlukan seseorang. Tak kisah la kawan, ke sahabat ke, teman hati ke.. Apa-apalah gelaran.. Memang bilangan tu tak ramai.. Walaupun bilangan tu boleh dibilang dengan jari tapi kau selalu ada untuk aku kan..


Kau..
Makcik!
Thank you.

Kau
Selalu ada sebenarnya
Cuma aku tak mencari
Kalau aku mencari
100% kau sentiasa ada


Kau
Dulu & kini
Selalu ada
Dah terlebih selesa untuk bercerita dengan kau
Walau tak semua
Tapi sebilangan besar kau tahu kisah aku yang sebenar

Kau.
Makcik.
Aku tahu kau tak akan baca blog ni


Tapi 
Kau tahu kan
Aku sayang kau


Kau hitung hari
Aku hitung detik


Aku seronok tengok kau bahagia
Jangan gaduh-gaduh lagi ea



:)







Thanks for your caring.
 


 

Hai awak..
Goodluck!


:)




You, Kau, Awak.. 
Yang sedang membaca ..


Sebenarnya lama sudah tak update....



Byee..


 
 
Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK