Saturday, April 14, 2012

Orang dah jemput, kita patut pergi kan?

Aku ada problem sekarang.. Member jemput datang wedding dia.. Wedding dia esok.. Macam biasa la malam memang ada jamuan makan & majlis berinai.. Masalahnya, esok aku tak dapat attend sebab ada hal lain yang boleh kata emergency.. Then nak pergi malam ni means now la.. Ajak semua member.. Semuanya tengah busy.. Ada yang kene pergi kenduri sedara, its ok la.. Ada yang penat.. Ada yang kerja.. Tak kan nak paksa ajak jugak.. Waaa.. Sekarang tengah buntu nih.. Tak kan tak pergi esokkk.. Korang, ada area shah alam tak? Jom teman aku.. Sekarangg!! Waaaaa.... 



Pasangan pengantin.
Shima & Azlan.



Glemer ko shima hari ini.
Hehe..




Cepat, siapa nak teman aku nih..Sempat lagiiiiii niiii...
Aku belanja cendol nanti upahnya ! ;p







No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK