Monday, November 7, 2016

SERVIS KEJUTAN UNTUK YANG TERSAYANG


SERVIS KEJUTAN UNTUK YANG TERSAYANG


Suatu petang, dua sahabat sedang berborak sambil melakukan kerja-kerja di pejabat opis.


A : Weyh, next week birthday husband aku. 
Nak buat surprise apa ea? 
B : Hmm, ko nak surprise yang macamana?

A : Aku kalau boleh, nak ala-ala candle light dinner. 
Nak yang bertemakan romatikkk gitteww. Hehe
B : Amboi, sweett muitt jugak ko ea. Haha.

A : Sekali sekala beb. Nak happykan orang tersayang. Haha.
B : Geli pulak aku dengar weyhhh. Hahaha.

A : Nama pon husband weyh. Hehe
 B : Tak pe tak pe.  Kasi chance. ;p 
Cuba ko cari kat instagram. Mmm. 
Maybe hastag surprise delivery. 
Sekarangkan berlambak orang buat delivery. 
Mana tahu dorang boleh buatkan surprise untuk husband ko.

A : Jap. Aku cuba search.
A : Weyhh.. Adelaaa. (Happy tak terkata).

B : Kat mana weyh? Tengok sikettt.
A : Ni kat ig @little.surprisemy. Ko pernah tengok tak ig nih?

B : Tak pernah tengok plakk. Wahhh. Ramainya dah terkena kejutan dengan dorang ni. Boleh tahan jugak servis dorang nih.
A : Aahla. (Sambil skroll gambar). Weyhh. Adala yang ala-ala konsep candle light dinner. :)







B : Cuba ko whatsapp dorang minta buatkan surprise 
untuk husband ko. 
Ko bagitahula tema apa yang ko nak. Mesti dorang boleh buatkan.
A : Tu la weyh. Excited nih. Aku nak whatsapp dorang.
Hopefully dorang available next week. Hoyeehh. :)


BANYAK LAGI PAKEJ LAIN.


MAJLIS KONVOKESYEN


SURPRISE FOR BIRTHDAY





Boleh tengok IG mereka @little.surprisemy
FACEBOOK : little.surprisemy


No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK